reklama

Tom a Jerry v médiách.

Svetonázor je ovplyvňovaný prijatou predstavou. Všetky tieto predstavy, ktoré prijímame, majú logickú náväznosť, na hodnotenie rôznych neskorších, nami zažívaných, každodenných situácii. Naše predstavy prijímame skrz naše zmysly, ktoré upravujú skutočnosť vo svete do predstavy o svete. Tak niekto má predstavu zelenej úplne inú ako ja. Ale vždy hovoríme o tej istej zelenej, na takom teste mi totiž prišli na to, že som zeleno slepý. Pritom zelenú normálne vidím... :). Vraj každý človek je na nejakú farbu slepý... . Či je to pravda teda neviem, ale nie k tomu som chcel zachádzať, ale ako per ex dobré.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Svet, ktorý sa nám ponúka, obsahuje jednu zložku, ktorú môžeme nazvať pojmom informácia. Informáciu o svete, ktorý sa nám ponúka sme, (v zmysle ľudstva) donedávna vnímali iba skrz svoje zmysly, a sprostredkovane ústami susedov či ľudí zdieľajúcich s nami rovnaký priestor. Dnes, je naša informovanosť niekoľkonásobne vyššia, ale aj toľkonásobne náchylná na pokrútenie informácie samotnej. Pozrime si na rozprávky, ponúkané v TV. Tom a Jerry, slabá myš vypráši kožuch veľkému silnému kocúrovi, čo vidíme v tomto absurdnom výjave? Mnohí si povedia, že ide o motiváciu dieťaťa, kde aj slabý,... atď. Ja tam však vidím:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
  • Upokoj sa - klamstvo.

  • Klamstvo môže byť zábavné.

Prečo má niekto potrebu živiť diváka podobnými absurditami?

Média sú platené, správy sú platené... .

Rok 1989 - najväčšia lúpež, od dôb objavenia a osídlenia Ameriky.

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu