reklama

Sloboda prejavu

Harabin ma podľa mňa skvelý prejav, rovnako aj Róbert Fico, musia mať skvelý prejav, inak by nemohli robiť to čo robia, a to aby tu na Slovensku niekto hodnotil etiku by znamenalo návrat v slobode prejavu, nehovorím o slobode slova, ale o slobode prejavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo by nemohli pred kamerami prejaviť svoje videnie sveta, naše politické špičky? Myslím si, že je to vítané a veľmi vhodné. Chcem vidieť, koho volím. Sympatický harabín, dal tri bozky. Francúzska výchova. Pútavé a príjemné, a blízke a príjemné. No a čo? Ak budú konať, tak ako sa mi páči aj v inom spektre.... . Nekonajú a to je pre mňa hlavné, kašlú na ľuďí a to je pre mňa hlavné! Harabín povedal, zavolajte mi až budete mať problém, mal som problém, zavolal som a ani som sa mu nedovolal cez sekretárku! Taký je on pomocník! Keď si z ľudu, tak ani neprejdeš filtrom, no ak tvoje meno rezonuje v jej čapíku na mozgu tak.... možno povie, nech sa páči! Toto som zažil.

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu