reklama

Augiáš

AKo sa cíti nočný tvor ráno? Ako by sme sa cítili, ak by sa nám s rannými zorami, chcelo spať? Zas len taký šplechot a občas zvratok, však blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako ďaleko sme? Ďaleko.

Ak by sa moji priami predchodcovia postavili do zástupu, od oficiálne posledného nevoľníka(1785) (rozumej otroka)m stálo by predo mnou päť párov rôzných topánok. Ak by sa postavili tí, ktorí žili od doby prvého auta, boli, by to tri páry. Posledná svetová vojna, sú dva páry. Výstavba zaostalích častí Slovenska, jeden pár ... .

Zdá sa, že našou úlohou je,...?

Ak sa pozriem okolo seba, vyzerá to na drancovačku, či ľudské diela, či príroda - máme sa zapojiť všetci? ... .

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu