reklama

E = byť či nebyť

Svet v ktorom pobytujeme, možno nie je svet v ktorom pobytujeme. Čím sme a kde sme. Ako to vlastne funguje v skorých ranných hodinách?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo človek myslí inak? Denne sa stretávam s tvárami tisícich divadiel - mnohé sú iné - človek inakosť miluje, zdá sa mi. V tom - v čom pláva moja existencia, mi je veľmi komfortne. Neplávam najlepšie, iba sa učím plávať. Najskôr nechápeš "prečo?", potom "ako?". Čas je tiež dôležitý a priestor je všade. Priestor je aj vo mne, raz príde doba, kedy sa v mojom priestore budú pohybovať tisíce červov. Niekde som čítal, že červy preberajú info z červa. Až budem tisíckov červov, to len bude zábava. To bude párty. "s dloooho krawatoo". Pod zemou chcem byť nahý. Ale život je nááááááááddddddddheeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrnýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý, takže pod zemou, chcem byť poriadne starý![/content>

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu