reklama

Verejné peniaze

Zazrel som článok k smrti anglickej expremiérky, ktorá slúžila Anglickému impériu, dala súhlas k vojne s Argentínou, a pracovala ako vedecký pracovník, pri práci so zmrzlinou. Zaujímajú ma však verejné peniaze, pre niekoho neexistujúce, no podľa môjho názoru, sú to tie isté peniaze, ktoré nazývame my na Slovensku dane, neviem ako v parlamentnej monarchii , ale u nás sú to dane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V prvom rade si treba uvedomiť, že kultúra nazerania daní v Anglicku a na Slovensku by mala byť odlišná. Slovenské rozhodovacie úrady o tom, kam patria dane, sú volené ľudom Slovenskej republiky, tak dane logicky sú verejné. Je fakt, že v Anglicku sa môže tvrdiť, že patria kráľovnej, nech už je to ako chce, na Slovenskú existujú verejné financie.

....

Čo sa robí na Slovensku z verejných financií, teda daní.

Určite sa niečo robí, svedčí o tom, ako tak, fungujúce zdravotníctvo , polícia, armáda, súdy, atď. Na Slovensku z daní sa nedá moc vyskakovať, nakoľko energetické podniky sa rozpredali, ľudia nemajú prácu a teda neplatia dane, štát sa nesnaží tvoriť zisk. Žiaden štátny počin, nerieši situáciu Slovenského človeka. Najhoršie však je, akoby ľudia na Slovensku brali dane, ako poplatok za niečo. Pritom som presvedčený, že dane, by mali byť poplatok, pre niečo. Pre nejaký konkrétny cieľ. Cieľ, ktorý by mali politické súkolia schopné stanoviť, ako hlavný bod svojho programu. Cieľ, ktorý bude znamenať pre Slovensko, bezproblémovú prosperitu občanov štátu, a teda štátu samotného.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

....

Dane na Slovensku sa mi zdajú také - otrocké.

A skutočne, všimnime si investície štátu, ktorý nedokáže ani zainevestovať do svojich úradníkov tak, aby sme neprichádzali o peniaze, poukázané z EU na rozvoj Slovenska. Je zvláštne, že Slovensko krízuje, no pritom mu hrozí, že príde o to, čo sa mu núkalo ako pomoc. Kde je chyba? Osobne som presvedčený, že niekde tam, medzi dotáciou a jej prevzatím. Tam niekde je niekto zodpovedný. A ten niekto je platený z našich daní, teda verejných financií a nezaslúži si ich. Začul som sumu okolo 200 000 000€, tak fakt neviem...

....

Záver

Viem, že je možné zamestnať na Slovensku každého, kto chce pracovať, na pozíciu pre ktorú sa pripravoval v škole a praxou. Je smutné, že sa tak nedeje, nakoľko som presvedčený, že politik je jediný, kto môže zvrátiť krízu. Je to záležitosť iba zopár dní, aby sme mohli prekročiť krízu k prosperite.

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu