Tom a Jerry v médiách.

Autor: Rastislav Hrušovský | 16.4.2013 o 9:20 | (upravené 16.4.2013 o 9:42) Karma článku: 1,05 | Prečítané:  326x

Svetonázor je ovplyvňovaný prijatou predstavou. Všetky tieto predstavy, ktoré prijímame, majú logickú náväznosť, na hodnotenie rôznych neskorších, nami zažívaných, každodenných situácii. Naše predstavy prijímame skrz naše zmysly, ktoré upravujú skutočnosť vo svete do predstavy o svete. Tak niekto má predstavu zelenej úplne inú ako ja. Ale vždy hovoríme o tej istej zelenej, na takom teste mi totiž prišli na to, že som zeleno slepý. Pritom zelenú normálne vidím... :). Vraj každý človek je na nejakú farbu slepý... . Či je to pravda teda neviem, ale nie k tomu som chcel zachádzať, ale ako per ex dobré.

Svet, ktorý sa nám ponúka, obsahuje jednu zložku, ktorú môžeme nazvať pojmom informácia. Informáciu o svete, ktorý sa nám ponúka sme, (v zmysle ľudstva) donedávna vnímali iba skrz svoje zmysly, a sprostredkovane ústami susedov či ľudí zdieľajúcich s nami rovnaký priestor. Dnes, je naša informovanosť niekoľkonásobne vyššia, ale aj toľkonásobne náchylná na pokrútenie informácie samotnej. Pozrime si na rozprávky, ponúkané v TV. Tom a Jerry, slabá myš vypráši kožuch veľkému silnému kocúrovi, čo vidíme v tomto absurdnom výjave? Mnohí si povedia, že ide o motiváciu dieťaťa, kde aj slabý,... atď. Ja tam však vidím:

  • Upokoj sa - klamstvo.
  • Klamstvo môže byť zábavné.

Prečo má niekto potrebu živiť diváka podobnými absurditami?

Média sú platené, správy sú platené... .

Rok 1989 - najväčšia lúpež, od dôb objavenia a osídlenia Ameriky.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Sagan: Bol som zmierený s tým, že nevyhrám

Slovenský cyklista dokázal to, čo sa ešte nikdy nikomu nepodarilo.


Už ste čítali?