reklama

Nezbieram

Človek ovládol priestor planéty Zem. Je dobré aby zničil faunu a flóru, teda iný od jeho konania závislý život. Tralala la tralalalla, tralalala, tralala. TRalala la , tralalala, tralalala, tralala.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj pes má veľkú búdu, ale nezatváram ho do nej. Lesné plody nezbieram. Nelovím zver. Čo robím nesprávne? Jem mäso, aj lesné ovocie mám rád, ale nelovím, ani nezbieram, kúpim to sterilné z obchodu. Som globálna troska, závislý na mnohém. Ordosana marta pei. Nezmyselné šteky. Keď sa nad tým zamyslím, nemá to hlavy ani päty. Štvrtá , piata cenová, nikomu už nevadí, že sa stratil nenašiel, komu to dnes vadí? Otupený slabotou, východiska nieto. Naučiť psa hovoriť, je márny cieľ jeho. Vidí nás Boh? Určite. Odpoveď je jasná. Život sa napäl, nastokol. .... užívaj kým praskne. Je aj v tebe, máš ho vieš, čo s ním spravíš - nepovieš, ani sám Boh nevie čo, aj on iba čaká, rád sa smeje, no nebojí sa, trpezlivo čaká. On pozná tvoj cieľ a ty nič. Možno možno možno? V prežití je tvoj cieľ, pravidlá sú zvláštne. Smerujú však ťa presne tam, kde je priestor pre šťastie. Nebyť kokot, sa nie vždy dá, no neluhať ide. Nekradnúť sa iste dá, ale ryba smrdí od hlavy. Ak hlava nekradne, nekradne ani plebs - ide o prežitie - jasné? Nemáš chleba? Povedz hladnému neukradni.... áno áno dá sa. A Čo feťák? Jeho bolesť, nezaženieč 0,5 eurom,....... život je tak krásne krutý. ..... . A áno nezbieram.

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu