reklama

Čo nám hrozí bez zbraní?

Napadla ma dnes taká otázka. Keď čítam o F-16 -kach vo výrobe pre SK. Aby som to vysvetlil jasne, vsúvam svoj - pred  - váš postoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekde som zachytil, že US majstri zahájili výrobu F16 pre SK pilotov. Popri čítaní článku som zauvažoval nad tým, či je vôbec možný svet bez výzbroje - armády.... silových zložiek riadených štátom...... a.p. . Svet bez zbraní hromadného ničenia, či svet bez zbraní vôbec? Je niečo takéto možné? Pár dekád dozadu som bol presvedčený pacifista, dnes sa snažím byť realista a začas sa v prach obrátim..... to je istota. Späť (dlho som nepísal a nájsť " ä " je otázka t=30 s.) k meritu témy. Určite v ideálnej rovine by bolo skvelé môcť existovať bez zbraní. Ale zbrane sú produktom fyzicky slabších, voči fyzicky silnejšiemu. Človek bez mozgu je v podstate najslabší žijúci článok, odsúdený na zánik do týždňa. V podstate je jedlo formou obrany voči vyhladovaniu, a schopnosť zadovážiť si potravu je iba vo funkčnej rovine možností jeho funkcionalít. Je preto extrémne jasné, že nahý človek v teritóriu predátora má veľmi málo času. Ak je človek rozumný, tento čas využije a zachráni sa.... . Ale človek neustupuje. Vojna je v podstate na spadnutie, pôda bude najcennejšia surovina, pokiaľ človek nezačne krotiť svoje pudy. Na planéte nás je stále viac a viac.Určite je krásne zanechať potomkov, ale možno by už človek mal brať ohľad na okolie, a okrem stavu 1 k 1 (čo žiaľ na Slovensku nie je problém, tu je pôrodnosť na brutálnom ústupe), by sa možno mali začať stavať domy viac-generačného typu, teda domy, v ktorých by bývali rodiny pohromade a mali by dostatok priestoru, postavené na základoch schopných udržať dostavbu viacerých poschodí. Z tohoto pohľadu Slovensko určite potrebuje výzbroj, armádu aj silné silové zložky. Slovensko sa potrebuje ubrániť zlu. Zlo nemusí vzplanúť zo zla samotného, ale stačí obyčajný nedostatok trochy správneho úsudku. ... OK netvrdím, že do toho super vidím. nie som armádny generál... .:) V každom prípade môj názor je, že Slovensko potrebuje silnú obranu. Len som si nie celkom istý, či je dostačujúca obrana skrz štát a našich (podľa môjho názoru skorumpovaných) politikov. Armáda je podľa mňa v žalostnom stave. Neviem prečo, ale mám taký pocit. Platíme veľké dane za bezpečnosť, ale výsledkom je len defraudácia daní a kriminalita. Ako inak si vysvetliť kriminalitu, ak platíme za bezpečnosť. A to isté je aj s poistením, of 18 do 38 rokov som bol u lekára 1, alebo 2x v 38 a 28 po tu injekciu... teraz mi vypadol názov..... ale zdravotné poistenie som platil v plnej výške. A keď chcem liek od bolesti, bez čakania na recept od lekára musím zaplatiť 5,01€.... . Sme ****i . Áno prístroje sú drahé.... . Ale lieky ? Lieky kde vývoj by mal byť pre vedcov poslaním, je iba obyčajnou biznis hnačkou. ech áno,,.. potrebujeme zbrane, ale určite nie jadrové. Slovenskí politici by ich bez váhania použili, keby im šlo o koryto. ... Najviac by sa mi páčila domobrana ktorá by trénovala na vlastnom území aspoň raz do týždňa. Vstup dobrovoľný a v prípade správnej angažovanosti by nemusel platiť vstupenku do žiadneho zariadenia v kraji na akúkoľvek kultúrnu akciu. Od muzea po koncert U2 vstup voľný. :)

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu