reklama

Eurorasizmus

Práve sledujem historický dokument na Viasat History, ktorý rozoberá neslobodu vo svete, jej vzostupy a pády, je však pre mňa zarážajúci vzostupujúci Euro rasizmus. Rasizmus voči Európanom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sledujem Viasat History, na ktorom riešia neslobodu vo svete, veľmi strohým spôsobom, začal som to pozerať od osídľovania Ameriky Európanmi. Zaráža ma tvrdenie moderátora, že Európania sú za to niečo dlžný... . Európania sú dlžný Aziatom, Afričanom, pôvodným Američanom.... . Áno zdá sa nám to v poriadku, veď sme tam boli, rabovali, konali zverstvá. Počkať.... Naozaj sme tam boli? Naozaj to svojvoľne konali naši predkovia? Zarážajúca odpoveď, ktorú v podstate pozná každý.... . Naši predkovia si z toho paláce nepostavili. Za zlom i dobrom, ktoré sa v minulosti dialo, stoja konkrétne persony. Za teóriou relativity stojí Einstein, za Okupovaním Ameriky... John Boney Miso? Nie " Europania ", ale konkrétne persony, konkrétne spoločnosti, Tam treba hľadať to čo chcete pripisovať všetkým Európanom. ... Nie všetci Cigáni klamú. Nie všetci Európania zotročujú.

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu