reklama

Rodina 17. novembra.

Tak som si pospomínal na 17.november...... a práve preto sa usilujem to posunúť ďalej, keď som to nevedel....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď sa Grécku darilo, a bolo naj naj, stratégom bol Perikles, a vládli si ľudia sami, ako i súdili sami v takzvaných ľudových tribunáloch a sudcovia sa menili na striedačku, vyberali sa zo všetkých občanov žrebovaním . Odvtedy, ako sa v Aténach presadili protidemokratické sily , už sa nikdy Atény na vrchol nevrátili. Prečo je tu taký všeobecný odpor voči demokracii? Prečo nemáme v každej časti Slovenska zástupcu, ktorý bude predkladať požiadavky oblastí štátu? Prečo nemáme priamy kontakt s našimi zástupcami? Všetko čo je proti priamej demokracii, je omnoho menej škodlivé, ako iné systémy, priama demokracia dokonca je najlepšia v tom, čo hovorí pre ňu. Neexistuje, a pre spoločnosť nikdy nebude existovať lepší systém, ako je systém priamej demokracie. Moja predstava korešponduje s minulosťou vo vyspelých Aténách, len s jednou odlišnosťou, nepodľahnúť tyranii, čo sa dá jedine tým. že náš systém preberú všetky rodiny okolo nás. Poľské, České, Ukrajinské, Maďarské.... musíme opäť priviesť politiku do našich rodín, ale nie rozprávaním, ale konaním. Naša rodina musí mať slovo a nie nejaký Slota, Mečiarm DZurinda, či Radičová Fico.... všetkých to zmení. Jedine čo sa nedá zmeniť, sú všetci. Všetci sme energetická rodina. Máme medzi sebou gaunerov, .... . Viete, keď som ušiel z intráku na manifestáciu v roku 1989, mal som 14 rokov, a bol som presvedčený, že budem môcť meniť svoj svet aj pomocou priamej demokracie. ŽIaľ dnes je to o peniazoch, kto má peniaze, ten mení svet. Neviem či je to správne, ale funguje to. Ak niekto tvrdí, že priama demokracia by na Slovensku nefungovala, nechápem odkiaľ berie takú istotu. Z historických dochovaných záznamov sa nám predsa dochovalo, že fungovala priama demokracia v Aténach s jediným rozdielom, bola veľmi-veľmi konzervatívna. Jej konzerva bola vo volebnom práve. Nie otroci a ženy. Priama demokracia, pokiaľ chce prežiť, nesmie utlačovať spravodlivý ľud. Utlačovanie spravodlivých tvorí silnú opozíciu. Preto je dôležitá široká sloboda. Doslova kašľať na to či je človek na opačné pohlavie, každému však to čo jeho je. Ak povolí viac ako 50% voličov adopcie homosexuálmi, nech si adoptujú deti. Ale musí mu to povoliť >50% ľudí, inak povolíme vytvoriť politickú nespokojnosť a tá časom vytvorí opozíciu. Uvedomme si, že to čo najviac spomaľuje prosperitu je svár. Čím vyššia spravodlivá prosperita, tým je menšia kriminalita - to je pravidlo ktoré sa dnes potvrdzuje Švajčiarskom, v ktorom sa schvaľujú zákony plebiscitom, A tak to má byť všade. Celý svet raz bude takto fungovať, ale ľudstvo sa musí zobudiť. Takto nejak som si to predstavoval .... . Ja len tak, pri tejto spomienke(sviatku).

Rastislav Hrušovský

Rastislav Hrušovský

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som jedna z možných zlúčenín.... tak ako všetci a všetko okolo mňa, rovnako verím, že podobná zlúčenina ako som ja, sa vyskytovala, vyskytuje a vyskytne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu